Reklam i egen sak

Sorry, men jag måste utnyttja den här bloggen för att göra lite reklam för mig, eller för mina saker:
Jag har försökt sälja kvalitätsleksaker från ett tysk företag, som heter
HABA, jag sälja inte alla deras grejor, skulle jag i och för sig gärna göra, men har inte möjlighet för det... det jag sälja är deras mat-saker (Kaufladenzubehör), det är frukter och grönsaker i respektive form och färg och så är det burkar fyllt med olika saker. image221
Allting är CE godkännt och färgen är ofarligt, så om barnen stoppa det i munnen är det ingen fara (förutom att dom inte ska svälja det), alla frukter och grönsaker och godisar är gjort i trä. Burken är i plåt. image222
Jag har ett registrerat företag på det, så jag sälja med kvitto osv. Ni är vällkommen att köpa direkt från mig, eller via tradera.
Vill ni veta mer, få ni gärna maila mig, så kan jag också skicka flera bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback