Enkät

Vad blir ditt namn baklänges?
annahoj anerev regürk

Har du husdjur?
ja- en schäferhund som heter Ronja och en bondkatt som vi kalla för Findus, jag skulle gärna ha höns också...

Har du gjort en snöängel i år?
vet inte riktig, jag bruka göra sånt, men i så fall ju i våras, för att än har inte första snön kommit...

Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
när jag födde mina barn och innan dess är det någ 1994 eller sånt, jag hade en ögon operation.

Platt eller lockigt hår?
jag har ju platt, men skulle önskar att jag hade lite lockig...

Vad gör du när det regnar?
Försöka undvika att gå ut, fast när det regnar på sommaren, kan det var jätte skönt!!!

Har en dröm gått i uppfyllelse?
ja-jag har ju ett fint hus i Sverige och 2 underbara barn...men...

Vad har du för startsida på ditt Internet?
google.

Vem ringde du senast?
Min kompis Sonja igår kväll, men hon svarade inte...

Tycker du om sengångare?
????

Vad har du för mobilringsignal?
Ingen aning...en som jag tyckte var okay

Fösta sporten du deltog i?
jaja- nu kommer ni skratta: Ballett, sen lite annat också

Vad längtar du mest till nu?
Frukost.

Hur gammal har du tänkt att bli?
gammalt

När åt du en fiskebulle senast?
jag skulle alldrig äta en fiskbulle.

Vad drömde du om i natt?
att jag hade bara ett barn som var väldigt sjuk...

Vilken tv-serie är bäst?
oh- det finns många, alla CSI, Gilmore Girls, prison break, några tyska,

Kan du gå ner i spagat?
nej- har alldrig kunnat...

Vad åt du senast?
igår kväll, mackor med morrötter och pålägg..
nej-just det- fick godis i sängen från Ivo...

Höga eller låga strumpor?
Låga, alltså dom som går lite högre än vanliga sko.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja- jag gör faktiskt det, tycker det är roligt...

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
röda, gärna ekologiskt

Sommar eller snö?
både och, men inte slask-

Bikini eller baddräkt?
Baddräkt!

Är du mörkrädd?
Då skulle jag inte kunna bo här ute i skogen, utan gatulampor och bara utedass...
Man vänja sig.

Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig?
inte vad jag vet, faktiskt

Riktig gran eller plastgran?
Riktig... alldrig en plastgran och levande ljus sitter på också.

Tänt eller släckt när du ska sova?
släkt, fast som barn ville jag har tänt.

Godaste drickan till frukost?
Oboy eller en varm Rojbosch-tee

Senast lästa bok?
jag läsa någ inte böcker, bara mina trädgårds eller matlagningsböcker...
just det- jag var tvungen att läsa en bok när jag skulle tar mitt truck-kort på jobbet i våras.

Vem kramade du senast?
mina barn

Älskar du att sjunga?
tycker om det, fast bara om ingen hör mig, typ på väg till jobbet i bilen, men tycker att jag inte kan sjunga...

Vill du bli president?
nej- man bli bara tjock för att man måste äta hela tiden och sitta i många möte... jag skulle somna i varje mötet...

Har du någon gång spelat kille i en teater?
ja- i sista året i min skola i Tyskland har vi spelat "Nu sjunga de igen" från Max Frisch och då spelade jag en General.

Duscha eller bada?
Duscha, för att det går snabbt. Men med Ivo tillsammans bada jag också ibland.

Kan du ditt mobil nummer utantill?
ja visst.

Har du tråkigt?
nej- jag gilla sånt här...

Har du gråtit i skolan nån gång?
säkert, jag gråta allt för lätt...

Har du någon gång sminkat dig till punkare?
Nej faktiskt inte.

Sjunger du på toa?
nej- vill ju inte att nån hör mig.

Vilken färg har din jacka?
blå.

Använder du långkalsonger?
ja- om det är riktig kallt ute och jag ska vara ute.

Är du höjdrädd?
lite...

Vilket land vill du åka till?
thailand, austalien, neuseeland,... har inte varit utanför europa...

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
min sambo igår kväll...

Vad ska du göra nu?
duka frukostbordet.


den här har jag snott från Marie, hoppas att det var okay, ni är vällkommen att sno den från mig också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback