Online igen...

Yes- jag är online igen...
och det har ju hänt en hel del under den tiden, jag ska försöka sammanfatta kort:
- Ivo har ju varit i tyskland för att hjälpa där med det där taket från hans föräldrar, han kom hem 4 dagar senare än det var planerat, eftersom dom hade så mycket kvar att jobba och sen missade han ett flygplan...
- vi har haft inbrott här i huset, men dom har "bara" tagit några grejor, dom har inte förstört nånting, så det är ju lite tråkig, men så är det väl, när man bo som vi gör...
- jag har sökt ett jobb till HORNBACH som ska öppnar ett nytt hus här i Stockholm, dom söker en kontorist, som kan tyska och det är ett mån-fre-jobb... precis sånt som jag vill har. Och så har dom ringt idag och i morgon = torsdag, ska jag till intervju... det bli spännande...
- dessutom har min nyvarande chef frågad mig igår och jag fortfarende ville byta till bygg-avdelningen, javisst vill jag det, och nu börjar jag jobba där den 1.1.2008...

tja- ni ser- det har hänt en hel del grejor här...
Annars mår vi bra.
hälsningar till alla där ute i nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback