jag har blivit utmanad

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggar som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg, och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sedan sex nya bloggare och skriver en lista med deras namn. När det är gjort, skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar, för att låta dem veta att de blivit utmanade, och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

--- jag känner mig som en rikitg husfru, trodde alldrig att jag skulle bli en sånt... jag sticka strumpor, sy kläder, och brodera till och med....

--- när min svärmor kommer på besök, tycker jag alltid att jag måste bevisa henne att jag kan tar hand om hennes son... helt sjuk, men det börjar bli bättre...

--- jag kan lätt gråta när jag ser på tv eller bio och det bli lite känslor inblandat... som med barn osv...

--- jag måste går in till barnen varje kväll för att täcka dom och kolla efter dom, även om Ivo har täckt dom osv, så måste jag går in en gång till.

--- jag tycker om att springa hemma utan bh och i mysbyxor hela dagen....

--- det är jätte farligt för mig att går i såna affär som Panduro osv... jag kan spendera hur mycket pengar på roliga tyger eller annat att pyssla med..



alla som läsa det hät och har lust, får känna sig utmanad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback