Sandlådan

Ja- äntligen har vi fått sand i våran sandlådan. Vi fick sand i torsdags, 14 ton... men hur många kubikmeter det är vet jag inte. Tyvärr kom lastbilen inte förbi mellan huset och den röda Volvo, så han tippade allting på min parkeringsplats.... jag började direkt med att fylla skottkärran och åka ner, vad bra att det gick ner för backen... sen kom Ivo och Falk hem, och dom forsatte... säkert 40 skottkärra fullt med sand gick in där... nu kan barnen leka för fullt... och dom giller det också.
Ivo har semester sen idag och vi ska gå ut ikväll, äta ute, går på bio, något sånt... det behövs. Sista gång vi var ute, det var strax innan påsk...
Vi får ser vad vi hitta på under dom 2 veckorna vi har gemensamt semester, vi ska kanske åka till norge, kompisar från oss har ett hus där, vi ville ju också åka ut med båten, men vi får ser.
På måndag ska jag åka med motorcykeln till min kompis Sonja och så ska jag stanna där hela dagen och sova över och först dagen efter ska jag åka hem igen... 24 timmer utan barn!!! jag kommer saknar dom, men jag kommer att njuta av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback