ryggskott...

... har jag fått igår... har varit hoss doktorn idag, han säger att det kan tar 1 dag, 1 vecka eller t o m flera månader... vi får ser... jag käka alvedon nu... jag är ju varken gravid eller amma, så då tycker jag att det är okay, försöka ju undvika det annars.
Till Norge kan vi inte åka, eftersom huset är redan upptaget...
Men här hemma har vi tillräkligt att göra. Killarna har fixat ett ca 180 cm djupt hål för våran 3-kammer-brunn... och den sitter i nu..., sen har dom börjad tar bort alla stubben som sitter kvar, där det ska bli fin gräsmattan... jag hann klippa gräset i förregår, tåg ju bara ca 2 timmer...
Men sedan igår kan jag inte göra nånting...
Nu ska jag också går och lägga mig...
Lämna gärna ett kommentar när ni har tittat in här... tack!!! man behöver inte registrera sig (om jag minns rätt).

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch vad jobbigt med ryggskott. Hoppas du är bättre snart!
Kram Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback