ni kommer inte tror....

...vad som hände oss igår...
Vi har varit ute igår, först gick vi till Texas Longhorn och åt gott, till det fick vi en pincher Margarita, Rudy och Lovisa kom senare dit också och dom fick var sitt glas Margarita från oss...
Sen gick vi vidare till "gröna Jägaren", där tog vi nån drink till, men Ivo rökar ju, så han och dom andra var ju tvungen att går ut för att röka och strax efter midnatt fick Ivo inte kommer in igen, han var inte allts full... vi andra gick alltså in och drack ut och hämtade jackorna och så  gick vi till Bullerwiklers (eller vad den nu heter??),  där drack vi ju en till, sen gick jag ut för att träffa våra kompisar, men jag gick ju ut utan Jacka, och när jag kom tillbaka så säger dörrvakten till mig (!!): "du var otrevlig mot personalen, du få inte kommer in igen!" ääääääääähhhhhh???? ursäkta mig??? vad har jag varit??, efter att jag stod utanför och vinkade in i lokalen som en galning fick jag kommer in... men hallåa.... vad är det där... jag hade beställt en drink...och jag lovar att jag inte hade varit otrevlig mot personalen, varför skulle jag???
hur som helst kom vi hem och när jag nästan hade somnad, då hörde jag Ebba, 2 gånger fick jag går ner och lägga henne, jätte poppis kl, 4 på natten när man precis har kommit hem...
strax efter kl. 8. vaknade Ebba igen och så tände hon lampan och då vaknade även Anna och så var min natt över....
Men annars har vi haft det jätte roligt, jag har t o m vunnit på rolett, jag började med 20:- kronor och till slutet hade jag 110:- kronor... jeah... det var första gången jag spelade....
Idag ska vårt besök flyger hem till tyskland igen, och i morgon kommer Rudy och Lovisa att hälsa på oss... det bli säkert roligt igen...
Jag hoppas att ni kommer att har en jätte trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback