här blåser det för fullt...

ja- här blåser det för fullt. Någon sa att det var "klass 2 Storm" --- vad det nu betyder...
jag har precis hämtad in barnen, dom sov ju som vanligt ute i vagnarna, men idag ställde jag dom tillsammans under vedbodet och då väckte Ebba ju såklart Anna.. Annars brukar dom står lite ifrån varan, så att dom inte väcka varan... vi får någ ser...
Nu är jag her nere i Vardagsrummet med Anna, hon har börjad "mata sin docka" jätte söt, antingen med sked eller med en dock-flaska... bild ser ni ju här uppe...
Ebba gick upp till pappa, han var på sovloft, nu myser dom tillsammans där...
Jag har ju varit sjuk, med huvudverk osv... nu verkar det som att jag har smittat alla här.. Ebba klagade över huvudvärk innan jag la henne, jag hoppas att stormen har "blåst" bort det...
Som ni kan ser under mina länkar så länkar jag till en del tyska sidor... men jag har börjad med månadens bild, finns ju först ett bild än så länge, men ni är vällkommna att titta in där...
Dessutom länkar jag till 2 Waldorfskolor, det är mina gamla skolor... jätte roligt att förljar hemsidan och kolla lite då och då vad som händer... gör ni det också... har ni varit i eran gammla skolan någon gång??
Mina halvsyskon går ju fortfarende på den ena av dom, så där får jag ju lite info då och då, men den gamla skolan är det någ 4 år sedan jag har varit där, men jag skulle någ gärna ville åker dit igen...
Har ni kontakt fortfarnede på några klass-kamrater???
Jag har faktiskt det, bara en från den första skolan, men några ur den sista skolan...

jag har också börjad säljar på ebay igen, eller snarare sagt, jag försöka säljar där... men det är lite lågsaison just nu... så jag hoppas att försäljningen kommer igång snart igen...
Annnars måste jag lägga ner mitt företag lika snabbt som jag öppnade det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback