Börjar på dagis

Idag kommer mina barn för första gången att gå till dagis. Det bli säkert jätte bra, men det är ju ett steg i livet, inte bara för dom utan också för mig...
Och i natt vaknade Ebba gråtande och så pratade jag lite med henne för att lugna ner henne och då sa hon att hon inte ville går till dagis, fast hon hela tiden hade sagt att hon ville gå dit...
Hon har dessutom blivit lite förkylt... men det bli någ bra.
Ivo är på jobbet och jag tar med båda barnen och vi gör inskolning med båda barnen... jag har ingen aning hur det kommer går, men vi fixar det.
Igår bakade jag många Kanelbullar som jag ska tar med några till fröknar på dagis, hoppas att det är okay.
Att barnen börjar på dagis idag, betyder att jag börjar jobbar om 2 veckor... ja-ja- det bli någ bra.
Nu ska vi äta frukost och sen åker vi till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback