ingen tid

jag har inte så mycket tid just nu, skulle vilja göra så mycket.... men hinner inte.
Just inför julen skulle jag vilja göra såååå mycket, hade ju tänkt att sy en docka för barnen, alltså en docka för Ebba och en för Anna, men det hinner jag någ inte... sen ville jag gärna sy fina julgardiner, jag har ju köpt tyget redan, ska bara till Ikea och köpa gardinstänge, det ska bli sådana "kappa" eller vad dom heter övanför fönstret, långa gardiner på sidan funkar inte hos oss... det finns ingen plats. Sen skulle jag gärna ville sy ett stort lapp-täcke-jul-tyg för att lägga under och runt granen... men jag har ju drygt 2 veckor kvar... hihi...
Sen kommer jag att har ett intervju till på HORNBACH, nästa veckan, och då ska vi förhandla lönen, vi får väl ser, för att det beror mycket på det om jag kommer tar jobbet, ifall dom vill har mig, men det känns så som att dom vill har mig, jag hade ju skickat ansökan 21.11., ansökningstiden gick ut den 25.11., den 27.11. försökte dom att kontakta mig redan, så har jag varit på intervju den 29.11. och då sa dom att dom skulle höra av sig inom 1-2 veckor (det bedyter för mig att jag måste vänta MINST 10 dagar), men dom försökte ringa mig redan i onsdags (5.12. efter bara 6 !!!! dagar). Vi pratade igår i telefon och nu har jag mitt andra intervju nästa tisdag, 11.12.... Jag har inte bestämmt mig om jag ska tar jobbet, eftersom det här med inväjningstiden (eller vad det nu heter) är 6-8 veckor i Malmö eller Göteborg... och sen ska vi ju öppnar ett nytt varuhuset, det lär någ inte bli bara 8-timmers-dagar i början... så- än så länge har jag inte riktig bestämmt mig.
Nu ska jag väcka barnen och åka till jobbet...
Vi hörs.
snälla- ni som titta in här: lämna ett litet kommentar, då bli jag sååååå glad...
hälsningar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback