idag...

... har jag tömt diskmaskinen, satte på en tvätt i tvättmaskinen och städat hela kylskåpet innan frukost redan...
ja- jag mår bra igen, så nu börjar livet igen.
Jag måste tvätta idag... många maskiner lär det bli.
Fast jag är trött, kan sova hela tiden...
Men vi ska kanske åka och hälsa på en kompis, vi får ser.
Det är inte roligt vädret ute, men det regnar i alla fall inte just nu. Men det kanske bli det senare.

Vid frukost sa jag till Ivo att jag skulle vilja tar med två barnvagnar till båten och helsingfors, eftersom vi ska går omkring där hela dage, och barnen skulle någ inte orkar gå hela tiden, han vägrade först, men gav sig, han tycker det är såååå jobbig, men det är ju mycket mer jobbig om barnen gnäller HELA TIDEN... men han insåg inte riktig, han ville bara ger sig och att jag skulle sluta tjafsa... han kanske kommer tacka mig... haha- som om det skulle händer??? alldrig!!!

Barnen har det lite tråkig just nu, men dom får roa sig själva, jag är så trött...
Ivo skulle åka "direkt efter frukost" till båten... men han sitter hos Falk och titta säkert på tv... jag skiter i båten just nu, jag skulle ju helst hade såld den, man han ville inte. Vi har inte tid just nu för sånt.

ja- som ni kanske märkte är jag inte på bästa humöret just nu, vet inte riktig vad det beror på.
Barnen lyssnar inte ett dugg... jobbig. och jag orkar inte, det märka dom...
Ingen snö ute, ca + 3 grader ute... tråkig.

jag har hängt ut fogelmat, men katten är ju där hela tiden och därför kommer foglarna inte, jag förstår ju det, men det går inte att har  katten inomhus hela tiden...
Hur gör ni???
Nu ska jag någ går ut med barnen och städa tomten här lite, så att inte allting bli gömt under snön.
Och vad ska det bli till lunch???
Jag har inget hemma och inga ideer.
kanske stekt potatis med köttbullar, jag ska göra lite morötter till också... det ska det bli.
Har det så roligt ni  allihopa där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback