Förberedelser...

idag måste vi åka och handla, jag har ju nåt lite för barnen redan, ett spel, en bok och sånt, men jag vill har något mer... Även för Ivo vet jag inget än... vi får ser vad det bli...
Mina julgardinar är inte klart än... igår gjorde jag lite julkort och sånt som ska går med posten idag... bättre sent än alldrig, eller hur???
Det verkar ju inte heller bli vit-jul här, eftersom det ska bli +6 grader här runt Stockholm... tråkig.
Den 28.12 ska vi tar båten till Helsingfors och stanna där över dagen, sen ska vi åka tillbaka på kvällen, jag var ju först igår och bokade... så det var det ända som fann kvar, inget hotel är ledig...
Men det bli kul, att kommer lite hemifrån...
Snart ska vi åka... så vi hörs säkert innan jul igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback