Semester

vi har varit på semester, bara 3 dagar, men det har varit skönt i alla fall.
Vi packade allting på onsdag och sen åkte vi, hade inte riktig bestämmt vart vi skulle åka, bara vilket håll...
men på första dagen hittade vi inget som passade riktig våra kraven: vid vatten, helst med ett stället där barnen kunde bada och Ivo skulle kunna fiska, så vid 8-tiden sökte vi en äng och byggde upp tältet... barnen tyckte att der var roligt, men sova ville dom inte, till slutet la vi oss till dom... jag tror att jag somnade innan alla andra och Anna somnade väl sist... nästa morgon packade vi in allting och åkte vidare, tills vi kom till "Mons Friluftsområdet" som var en camping, med lite strand, en hamn med skoter osv. där hyrde vi en liten stuga för 2 dagar. Sen har vi inte gjort så mycket, lite promenader, lite lek vid stranden, hyrde ett litet båt för 5 timmer och försökte fiskar... men det blev ingen fisk... sista dagen blev det sol och så kunde vi bada, fast det var lite väl kyld... bara Ebba och jag badade...
Idag är vi hemma och fixar allting klart inför veckan, båda måste vi går och jobba igen...
Men solen skiner och min rygg har varit bra på semestern, men i morse gjorde jag nån rörelse och nu gör det ont igen... men jag ska gå och jobba i alla fall i morgon... vi får ser...

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hallo Ihr Lieben - välkommen tillbaka!
Jag har också haft 4 dagars ledighet, inte mycket men ändå avkopplande :-))

2007-08-10 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback