Påsk

ja- nu är det påsk och det är fint vädret, i alla fall om man ser det inifrån, när man går ut är det någ bäst att man sätta på en mössa och en tjock jacka, för att det är kallt... i morgon ska t o m snöa... vi får ser.
Igår kväll har Ivo hjälpt mig att städa osv... och jag har gjort lite i ordning inför påsken, målad ägg, satte upp lite påskpynt osv...
I morse gick jag ut och la alla påskägg ute i trädgården, och efter en lungt frukost gick vi ut och letate efter alla påskägg.
Sen åkte vi, alltså Ivo, Ebba, Anna och jag till Stockholm och så gick vi till Skansen, det var jätte spännande för barnen, och så skulle vi ju lämna nappen till kattungarna, men det fanns inte en enda katt ute... jätte tråkig... Ebba tyckte att det var roligt att kasta sin napp in där, men Anna vill först inte, och sen, ville hon klättra in igen för att hämta sin napp...
Men på vägen hem, somnade båda utan napp i bilen...
Sen har vi börjad igår att gräva ett hål för en stor sandlådan... det är bara "lite" kvar att göra.... Vi får ser om vi hinner och orkar gräva lite till idag...
I morgon ska jag jobba igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback