GLAD PÅSK TILL ER!!!

ja- Glad påsk till alla er som läsa här.
jag har jobbat klart för den här veckan och jag är helt slut.
jag kommer att somna jätte tidigt idag, och då menar jag innan kl. 22.00...
I morgon ska jag plantera lite blommor på terassen i mina krukor...
På måndag måste jag jobbar igen, men det är lugnt från min sidan.
Ivo och Falk ska åka till båten i morgon och försöka måla och fixar motorn...
Jag har lånad en "stolpborr" så jag vill göra hål för Ebba's och Anna's gunge...
Och i morgon kväll ska jag koka ägg och måla dom och lägga dom i påskgräset som jag sådde för ca 2 veckor sedan.
På söndag morgon ska vi går ut efter frukost och då får barnen var sin korg och så får dom letar efter alla påskäggen som jag har gömmt på tomten, många små choklad-ägg... jag älskade det, och gör det fortfarende, men nu är det barnens tur...
nu somnar jag snart, medan jag skriva här...
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback