hejsan

det var ett tag sen, jag skrev något här... jag hinner inte så ofta...
De sista veckorna har det inte hänt sååå mycket, förutom att Anna har fyllt 1 år !!! min lilla-stora flickan... helt otrolig hur fort det går...
Och sen har hon ju börjat gå på riktig nu.. och hon älskar det!!!
Ebba och Anna få alltid somna tillsammans i Anna's säng på kvällarna... dom lekar ju mycket innan dom någon gång somna....
Ivo och jag har åkt motorcykel tillsammans i söndags, det var faktiskt jätte trevlig...
Igår var jag hos min kompis som har fått barn för nästan 2 månader sedan... han är redan så "vaken", han kollar så mycket osv... jätte söt!!
Sen har vi börjad skörda äpple, vi har så många, helt otrolig... men jätte gott, dom går ju att spara till april eller längre...
Sen har vi köpt en 7. bil... ja - vi ska försöka bli av med 2 andra... men den måste bli klart först....
Hunden Ronja och katten Findus kommer så bra överens nu... t o m sugar få Findus på Ronja... bilden finns här nedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback