jag ska få....

en bärbar dator... jag kan själv inte tror det... men vi får ser, han får väl också använda den ibland... jag kanske får den redan i morgon, eller på onsdag...??? det kommer att bli jätte kul!!! Den är begagnad, men upprustat, så den kommer att bli som nu, här har du länken till det företaget som jag köpte den idag av:

www.begpc.nicator.se

Dessutom har jag äntligen fått tag på en entreprenad som kan gräva in våran 3-kammerbrunn, så att vi får vårt toilett innan vintern riktig slå till... fast 2 veckor får jag någ vänta, hoppas inte längre!!! i morgon ska Falk och jag mätar hur mycket rör vi behöver osv, så ska vi åker och köpa det, så att vi har det här hemma, om jag har tur, så kommer dom den här veckan och kolla läget och sen beställa jag hem sand och grus och sen kan dom kommer och gräva!!!

Snön har regnat bort, vi har haft + 8 grader idag... men solen sken också!!
Jag har städat och tvättat osv... igår har jag rensat i hallen, alla sommerjackor och MC-kläder och skor som vi inte använda nu har jag sorterat bort. Nu finns det plats att hänga sin jacka där igen!!!

På helgen nu är det Mat-mässan i Älvsjö, kanske värd att går dit, jag får ser... men det är säkert interessant...

Falk (som bo ju nu hoss oss) fylla år på torsdag, han vill inte har något, men nånting ska han väl få, måste bara få en idee...???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Was heißtn das.kannste das mal auf deutsch schreiben? BItte oder ist das nur was für SChweden. Aber irgendwann lerne ich das auch noch.

Gute NAcht Mamamormor

2006-11-06 @ 22:22:08
Postat av: Ango

Jag har utmanat dig i min blogg (http://www.blogtown.se/blog.php?id=ango2)

Kram
/Ango


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback