första snön !!!

Idag kom det första snön, nu igen... men den ligger inte riktig kvar... det blåsar också mycket.
I morgon får jag kanske min bil tillbaka, hoppas att allting funkar nu, ska bara åka till besiktningen sen....
Men det borde inte vara eller bli något större problem hoppas jag.
Och så har Falk kommit till oss, han har ju bott här tidigare, han är också från tyskland, och det bästa är att han är bagare, så vi få färskt bröd nu, inte dagligen, men ofta i alla fall.... och han är jätte duktig på att baka!!!
jag ska ta bild nästa gång kanske så att ni får ser!!!
Annars är det inte så mycket nytt som har hänt.
Snart ska vi laga lunch, det bli taccos,det var länge sedan, men Ivo gilla inte det, men Falk, så vi ska äta det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback