lugnt!

Han lugnade ner sig jätte snabb...
Idag har vi den 3. Advent! och nästa veckan är det jul redan...hur fort tiden går.
Men i alla fall har vi fått nattfrost i natt och även nu är det ca -1 grad ute... allting är lite vit (inte från snön), så vi kan fortfarende hoppas på att det bli snö.
Jag har försökt igår att köpa julgransbelysningen, fast inte elektriska utan för levande ljus, men i Södertälje fanns det inte sånt. Idag ska jag försöka reda ut om det kanske finns på NK i Stockholm, annars får jag skicka min mormors-syster i morgon i tyskland till affären och köpa där och skicka så att dom förhoppningsvis kommer fram innan jul...
Anna tycker om att klättra på alla stolar, jätte jobbig, och så kan hon skaka på huvud, det har hon gjord sedan nån veckan tillbaka.
Julposten ska jag göra klart idag också, så att det mesta kanske hinner fram.
Jag önskar er alla en trevlig 3. Advent och en lugnt sista veckan innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback