idag är det Nikolaus i tyskland

det betyder att barnen putsa sina sko kvällen innan och ställa dom fram för dörren så kommer Nikolaus och fyller dom med nötter, frukter och lite godis kanske.

Jag har varit hos min ena kompis igår och vi gjorde varsin pepperkakshus (som ni kan ser här nere). Jag var hemma halv tre på morgonen... det tar sååååå lång tid att göra en sånt...

Ivo försöka att fixa min bil nu... vi får ser hur det bli... bromsarna var ju inte bra längre, nu har han bytt bromsbelägg... men startproblemet har vi fortfarende....

Till lunch bli det potatisgratäng med köttförs och tomater.

Vi har fortfarende +10 grader... helt otrolig.

Men då bli våra kompisar som kommer från sydafrika glada när dom kommer hit om 11 dagar. Dom ska gifta sig nu på helgen där nere och sen ska vi har fest här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback